fredag 22. juni 2012

DIY- moodboard


Har lenge hatt lyst til å ha muligheten til å henge opp inspirerende bilder og ting ved arbeidsplassen
Jeg malte for en stund siden en treplate med tavlemaling til guttene som de kunne tegne med kritt på,
 men den blir fint lite brukt, så jeg adopterte den.
Svart er jo en velegnet farge å bruke som bakgrunn siden den er nøytral og fremhevende




Jeg brukte ett gammelt belte til oppheng.
Klippet det i to og brettet endene dobbelt og skrudde fast til kanten på treplaten.
En skue i veggen og Voila! Klart til å henge opp fine bilder ;)
Litt Gubi -inspirert kanskje ;)








 ( kunne kansje malt kanten også... )




















Bare to arbeidsdager igjen... så FERIE!! Juhu ;)

Ha en flott helg alle sammen!

Klemmer



13 kommentarer:

  1. For en fin arbeidsplass! Jeg trenger noe over rbeidsbordet mitt, og dette var en kjempefin idé!

    God helg til deg! Følger bloggen din, den er så fin :)

    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  2. Så fint det ble! Kjempestilig!
    Digg ide med beltet!
    Ha en fin helg! klem Hege

    SvarSlett
  3. Det var en kjempestilig arbeidsplass må jeg si!
    God ide med tavla, men den hylla der likte jeg enda bedre...Lagd den selv eller?

    Skulle gjerne hatt plass til en skrivepult selv, men alle rom her er overfulle...;)

    God helg til deg!
    Turid

    SvarSlett
  4. For et stilig kontor! Så mange kule detaljer:)
    Tavla var utrolig tøff, likte at kanten ikke var malt jeg:) Kult med belte som oppheng:)
    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Åååå, så fiiint du har laga det! Inspirerande og kjempefint innlegg Frøken ;) God helg til deg også. Her i huset er det endelig blitt ferie, regn ute- men håpar på fint vèr snart! Klem Kjersti

    SvarSlett
  6. Lekkert :)
    Holder på å innrede kontor her hjemme så fikk litt inspirasjon her :)
    God helg!
    Klem, Lillian

    SvarSlett
  7. Nå ble jeg skikkelig inspirert! digger tavlen du har laget!
    Tusen takk for award! gøy at du valgte meg!

    SvarSlett
  8. Fineste arbeidsplassen sin det!
    - Jeg blir så glad når jeg ser det kommer nye innlegg fra deg!
    Inspirasjon til tusen:)
    Fine helgen til deg!
    Klem Monica:)

    SvarSlett
  9. Så stilig!! Likte spesielt godt belteopphenget :)
    Du spurte hvilken kalkmaling jeg brukte på bilderamma; den heter river silt (pure original)
    Ønsker deg en fin lørdag videre og god st.hans!
    Klem Camilla

    SvarSlett
  10. Hmm, var helt sikker på at jeg var her inne å kommenterte i går, helt i tåka kanskje;) I så fall gjør jeg det gjerne igjen, for det her var SÅ stilig! Tavlen var finfin, likte at du brukte et brunt belte til oppheng! Og lampen var helt nydelig, kan jeg spørre hvor den er fra og hva som står inni? God lørdag, klem

    SvarSlett
  11. Kult! Hehe, ikke dumt å lage noe man kan adoptere av barna dersom de ikke bruker det;-) Jeg har også stor sans for bruk av belter og skinn.

    Takk for koselig hilsen! Kjekt å finne bloggen din - her var mye inspirerende! Du har din egen stil og mange kreative påfunn, så her er mye å hente! Fin søndagskveld til deg!

    SvarSlett
  12. så utrulig fin krok, digger den tavla di :)

    henriette

    SvarSlett
  13. I love it all!! Very nice, very creative! congratulations :)

    A funny sunday

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)